Інформація
Пошук

Гарантія

Ми діємо у рамках норм закону України «Про захист прав споживачів».

Відповідно до ст. 9 закону України "Про захист прав споживачів"
«Права споживача при купівлі товару належної якості:
1. Споживач має право обміняти непродовольчий товар належного якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням.
Потребувач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі, якщо триваліший строк не оголошений продавцем.
Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд (упаковка), споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом із проданим товаром.
2. Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продаж, споживач має право або придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості, або розірвати договір та отримати назад гроші у розмірі вартості поверненого товару, або здійснити обмін товару на аналогічний товар першому ж надходженні відповідного товару на продаж. Продавець зобов'язаний у день надходження товару на продаж повідомити про це споживача, який вимагає обміну товару.
3. При розірванні договору купівлі-продажу розрахунки із споживачем провадяться виходячи зі вартості товару на годину його купівлі. Гроші, сплачені за товар, повертаються споживачу в день розірвання договору, а в разі неможливості повернути гроші в день розірвання договору - в інший рядок за домовленістю сторін, але не пізніше ніж протягом семи днів.»

Умови гарантії:

На всі товари, що купуються в Інтернет-магазині, поширюється гарантія.
Підтвердженням гарантійних зобов'язань є гарантійний талон виробника чи товарний чек інтернет-магазину


Процедура прийому товару за гарантійними зобов'язаннями:

1. Товар повинен мати оригінальне пакування, яке гарантує безпечне транспортування його до спеціалізованого сервісного центру.

2. Якщо товар не має повної комплектації (зарядного пристрою, оригінального пакування), то він не підлягає заміні на інший з подібними параметрами (у такому разі можливий лише варіант ремонту товару).

3. До товару має бути докладний докладний опис дефектів із зазначенням ситуації, коли і за яких умов проявляється цей дефект.
Вам необхідно надіслати нам товар перевізником "Нова Пошта" за адресою

Разом із товаром Вам необхідно надіслати:

1. Товар у повній комплектації,
2. Ксерокопію свого паспорта (1 стор.),
3. Копію чека, що підтверджує покупку,
4. Оригінал гарантійного талону (якщо був у комплекті),
5. Заява (довільної форми) в якій необхідно докладно описати причину повернення товару, вказати дані картки Приват Банку, дані одержувача та номер замовлення,
6. Ваш номер телефону.

Після відправки товару обов'язково надішліть номер замовлення, найменування товару та номер декларації на електронну скриньку
info@baby-boom.com.ua
Ви зможете повернути товар, куплений у нас у магазині, якщо:

1. З дня придбання минуло трохи більше 14 днів;
2. Товар був у використанні, тобто. є новим (товар у ідеальному стані, товар не вживався);
3. Збережено товарний вигляд, споживчі якості товару;
4. Є пломби, ярлики, товарний чек.

Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право або купити будь-які інші товари, які є в наявності з відповідним перерахунком вартості, або отримати назад гроші у розмірі вартості повернутих товарів, або здійснити обмін товару на аналогічний при першому надходженні відповідного товару в продаж.

При поверненні грошей за товар розрахунки з покупцем провадяться виходячи з вартості товару на момент його покупки. Гроші повертаються покупцю в день пред'явлення відповідної вимоги, а у разі неможливості повернення грошей у цей день - в інший термін за домовленістю сторін, але не пізніше ніж протягом 7 днів.

Товар несправний (вина виробника):

1. Несправність виявилася перед використанням товару.
2. Товар був у використанні, тобто. є новим (товар у ідеальному стані, збережено всі захисні плівки, упаковка, документи, товар не вживався);
3. З дня придбання минуло трохи більше 14 днів, крім дня купівлі.

Ви звертаєтесь до нас із проханням замінити товар на новий. За необхідності перевірки якості товару може бути проведена експертиза, в процесі якої встановлюється факт порушення споживачем (покупцем) гарантійних умов експлуатації товару. Максимальний термін перевірки якості товару відповідно до п. 6 ст. 8 ЗУ "Про захист прав споживачів" становить 14 днів.

Будь ласка, зверніть увагу:

Відповідно до ст. 9 закону України "Про захист прав споживачів"
Кабінетом Міністрів України затверджено перелік товарів належної якості, які не підлягають обміну чи поверненню.
До таких товарів відносяться:
• Перо-пухові вироби.
• Іграшки дитячі м'які.
• Дитячі гумові надувні іграшки.
• Рукавички.
• Білизна натільна.
• Постільна білизна.
• Товари для новонароджених (пелюшки, соски, пляшечки для годування тд).

Вам буде відмовлено у заміні товару на новий (повернення грошей), якщо:

1. З моменту купівлі товару, який не має суттєвих недоліків, пройшло більше 14 днів;
2. Товар, який має істотних недоліків, перестав бути новим, тобто. був у використанні;
3. При перевірці якості продукту виявлено ознаки стороннього втручання (розтин, спробу ремонту) або порушено інші умови гарантійного обслуговування (механічні пошкодження та ін.);
4. Відсутній документ, що підтверджує факт покупки товару (товарний чек) або гарантійний талон на придбаний товар, або елемент комплектації товару.

Увага: Якщо товар не було повернено під час доставки, повернення здійснюється Покупцем на наш склад.

Кур'єри за поверненням товару не виїжджають!