Інформація
Пошук

ANEX. Коляски Anex Sport та Anex m/type. У чому різниця?

  • 13 October 2019 15:57:12
  • Reviews: 0
  • Views: 4596
  • 0

Компанія Anex багато працювала над удосконаленням своїх продуктів, тому зміну торкнулися найпопулярніших моделей Sport і Cross. Саме в них розроблено та впроваджено велику кількість змін. Так коляска Anex m/type є оновленою моделлю Anex Sport і означає рух і ритм з яким асоціюється ця коляска. Легка оновлена та неймовірно стильна модель розроблялася компанією ANEX протягом 4-х років. Виробник модернізував її покращивши функціонал та зовнішній вигляд, тепер вона стала набагато практичнішою, функціональнішою, а модельний ряд оновлений новими забарвленнями. Основне, що виробник змінив це шасі, система амортизації, колеса, механізми складання, а також удосконалив та доопрацював деякі елементи у модулях. Модульний ряд m/type відрізняється новими поєднаннями кольорів забарвлення і тканини.

Рама (шасі), колеса


Новий матеріал рами

Головний принцип виробника – надійність, стійкість та безпека, тому у виготовленні рами використовувався більш міцний матеріал.

Поліпшено кріплення

Для міцності та надійності всієї конструкції було вдосконалено конструкцію кріплення рами.




Каркас

Щоб зробити раму міцнішою, конструктора посилили каркас за рахунок додаткової опорної трубки всередині рами.

Спрощений механізм складання рами

Для зручності батьків виробник покращив механізм складання рами, завдяки яким тепер це зробити можна легко та швидко.




Маркування амортизатора

У колясці m/type є маркування, яке дозволяє вибрати необхідний режим амортизації залежно від дорожнього покриття.

Тримачі для пляшечки або капхолдери

У моделі Sport вони були присутні з одного боку, в новій моделі рама оснащена капхолдерами з двох сторін, що робить коляску зручнішою.




Гальмо

Виробником було змінено дизайн гальма, тепер його натискати стало набагато зручніше.

Система фіксації передніх коліс

Колеса в m/type обертаються плавніше.




Поліпшено передню підвіску

Для того, щоб хід коляски став більш плавним та м'яким, виробник покращив передню амортизацію, яка стала працювати набагато краще.

Покращена задня підвіска

Тепер амортизатори мають більш компактні розміри та захищені від попадання вологи та бруду.




Нові покришки

Оновлене покриття коліс із спіненої гуми не вимагає підкачування і не пробивається, при цьому має гарне зчеплення з будь-яким дорожнім покриттям.

Фіксація передніх коліс

Кнопки, завдяки яким можна блокувати передні колеса, стали зручними і дозволяють це робити легким натисканням ноги.




Посилені гальмівні шестерні

Вбудовані металеві елементи забезпечують колесам міцність і надійність.




Прогулянковий блок


Додано позицію для новонароджених

Така функція дозволить за необхідності використовувати прогулянковий блок від народження.

Компактно складається у рамій

Це дозволяє її легко зберігати та транспортувати.




Адаптери пам'яті

Для того, щоб зняти прогулянку з рами, мамам доводилося одночасно затискати дві кнопки по краях шасі. Компанія Anex удосконалила адаптери створивши їх із «функцією пам'яті», тобто досить по черзі натиснути на кнопки, щоб зняти блок із рами. При цьому зробити це можна лише однією рукою.

Покращено кнопки регулювання капюшона

Тепер змінити положення капюшона можна легко, лише однією рукою.




Удосконалено підніжку

Поліпшений механізм кнопок регулювання плавно змінює її позицію, її стало легко опускати або піднімати. Також змінився зовнішній дизайн, він став легким у вигляді вентиляції.

Спрощена система кріплення тканини

Тепер підтримувати чистий вигляд тканини блоку прогулянки стало легко.




Сидіння під кутом

Щоб уникнути випадкового зісковзування дитини з прогулянкового сидіння, виробник розробив його під спеціальним кутом.

Поліпшено регулювання спинки

Змінити позицію нахилу спинки можна легко.




Люлька


Адаптери пам'яті

Для того, щоб зняти люльку з рами, мамам доводилося одночасно затискати дві кнопки по краях шасі. Компанія Anex удосконалила адаптери створивши їх із «функцією пам'яті», тобто досить по черзі натиснути на кнопки, щоб зняти люльку з рами. При цьому зробити це можна лише однією рукою.

Покращено кнопки регулювання капюшона

Тепер змінити положення каптуру можна лише однією рукою.